Keď záleží na synonymách
V oblasti lingvistiky je nevyhnutná správna segmentácia trhu ako základ pre formulácie informácií. Množina zákazníkov sa neustále mení. Interaktívna komunikácia musí byť orientovaná na všetky podmonožiny a musí sa adaptovať na zmeny indikované obsahom komentárov a informácií, ktoré pridávajú užívatelia.
Zároveň formulácie musia byť prispôsobené demografickým vlastnostiam odhadovaného segmentu. Dĺžka vety, slovosled, zafarbenie slov či voľba správneho synonyma nie je banalitou. Naopak je to fatálna priorita pre úspech. Pre tento zámer si podnik spracúva jednotnú stratégiu aby sa v rôznych časových intervaloch informácie nedostávali do významových a výrazových konfliktov.
Pri psychologickej stránke veci je zámer jednoduchý. Už vieme ako informácie napísať no nasledujúcim cieľom je vedomosť, aké informácie napísať. Sledovanie diania na sociálnej sieti je dostatočným zdrojom informácií pre psychologickú analýzu spotrebiteľa. Intervaly vyhodnocovania podnetov musia byť čo najkratšie. Výsledky analýzy usmerňujú kroky na dosiahnutie požadovaného dojmu u užívateľa sociálnej siete.
Investícia do pracovného miesta prinesie svoje ovocie najmä pri vysoko komerčných produktoch. Absolútnou prioritou je táto stratégia v cestovnom ruchu, kde zákazník nemá hmatateľný dôkaz o tom, čo kupuje, platí dopredu a sám si utvára predstavu o tom, čo zažije. Umné usmernenie jeho očakávania a predstavy pozitívne vplýva na jeho následné goodwill-ové aktivity.
Obmedzené využitie kreativity
Vizualizácia zdieľa podobné princípy a pravidlá ako tvorba webových stránok s tým rozdielom, že rozhodnutia o jednotlivých prvkoch vizualizácie sa odrážajú od lingvistických a psychologických zámerov. Rozdielom je aj fakt, že administrátor sa musí prispôsobiť danému rozhraniu a nemôže „ohromiť“ svojou kreativitou.
Narastajúci význam nových podporných podnikateľských činností (starostlivosť o profily na soc. sieťach) tvoria priestor na vznik nových povolaní či dokonca podnikov. Pre množstvo malých podnikov je výhodnejšie na tieto činnosti využiť outsourcing a využiť tak úspory z rozsahu. Jednoducho nová doba!