Nemohli sme nezaregistrovať, že zvodná hudobná ikona Rihanna tento týždeň oslávila svoje 25. narodeniny. Na svoj mladučký vek sa jej nevodí zle, keďže podľa magazínu Forbes ročne zarobí viac ako 50 mil. dolárov.
Okrem príjmov z koncertov či predaja albumov si občas prilepší aj reklamou pre niektorú zo svetových značiek, ktoré zároveň sponzorujú jej celosvetové turné a plnia jej vrecká dolármi.
Najnovšie sa jej tvár (a taktiež aj hlas cez pesničku California King Bed) spája aj so značkou Nivea, ktorá sa rozhodla zapojiť ju do osláv svojho 100. výročia starostlivosti o pleť.
Mnohí kritici (pochádzajúci aj zo samotnej spoločnosti) však dodnes nechápu, ako sa môže tradične rodinná značka, ktorá patrí nemeckej spoločnosti Beiersdorf, spájať práve s poburujúcou Rihannou. Pre spotrebiteľov je táto európska značka stelesnením dôvery, spoľahlivosti a rodiny. Či je však vhodné spájať ju so samopašnou hudobníčkou, sa viacerí pýtajú dodnes?!
Samotný digitálny manažér pre produky Nivea for Men raz uviedol, že v spoločnosti jednoducho stratili kontrolu nad značkou. Na záver dodáme, že okrem kozmetiky Nivea Rihanna spolupracuje aj produktmi Vita Coco, pričom jej tvár je neodmysliteľnou súčasťou jej vlastných vôní – Reb’l Fleur.
Foto: avrilllllla
dobre ze ju nespojili s kinder surprise pre deti.. to by veru už bola kombinacia :D
nerozumie TOMU, nechape TO.