Spoločnosť Digital Luxury Group preskúmala viac ako 150 miliónov čínskych on-line vyhľadávaní (vyhľadávače Google a Baidu), na základe ktorých zostavila rebríček najvyhľadávanejších luxusných značiek v Číne.
Až 18 z najvyhľadávanejších 50 značiek pochádza z automobilového priemyslu. Ide o automobilové značky Audi, BMW, Mercedes Benz či Lamborghini.
Čo sa týka miestnych značiek, tu sa darilo najmä segmentu šperkov, kde čínska spoločnosť Chow Tai Fook predčila značky ako Swarovski či Cartier.
Z oblasti módy sa najviac darilo francúzskej značke Louis Vuitton, patriacej pod spoločnosť LVMH, ktorá bola treťou najvyhľadávanejšou značkou. Do TOP 10-ky sa vmestili aj mená ako Chanel či Dior.
Nižšie už môžete vidieť rebríček 50 luxusných značiek, ktoré sú v Číne najvyhľadávanejšie.