5. Päťku najhodnotnejších značiek športu otvára Gatorade, líder medzi športovými nápojmi. Značka, ktorej história siaha do roku 1965, dosahuje hodnotu 2,5 miliardy dolárov a je považovaná za tvorcu odvetvia športových drinkov. Gatorade je oficiálnym partnerom súťaží ako Nascar, NBA či NHL.
4. S tromiliardovou hodnotou sa na 4. mieste najcennejších športových značiek umiestňuje skupina športových kanálov Sky Sports. Tento britský platený kanál sa preslávil najmä pre výborné pokrytie futbalovej ligy Premier League.
Nedávno svoje vysielacie práva rozšíril aj o súťaž Formula One. Značka nenecháva nič na náhodu a už svoje siete rozložila aj v oblasti mobilných zariadení, kde chce získať nových predplatiteľov.
Reklama Adidas3. Treťou najhodnotnejšou značkou v športe je najväčší výrobca športových potrieb v Európe – nemecká spoločnosť Adidas. Známe „tri pásiky“ sa oceňujú na viac ako 5 miliárd dolárov.
K značke patrí aj americká dcéra Reebok či obuvná značka Rockport. Dresy tejto spoločnosti si okrem viacerých národných tímov obliekajú aj kluby ako Real Madrid, AC Miláno, Ajax či Chelsea. Značka je výrazne aktívna aj v tenise, kde sponzoruje hráčov ako Andy Murray či Jo-Wilfried Tsonga.
2. Svetová káblová televízia, ktorá do obývačiek mnohých ľudí po celom svete prináša športovú atmosféru. Hovoríme o ESPN (odvodené od Entertainment and Sports Programming Network ), značke, ktorá je s hodnotou 11,5 miliardy dolárov druhou najhodnotnejšou v športovej branži.
1. Najhodnotnejšou značkou v športe je s hodnotou 15 miliárd dolárov americký producent športových potrieb Nike. Značku, ktorá je odvodená od mena gréckej bohyne symbolizujúcej víťazstvo, môžeme vidieť v množstve športov, či už je to futbal, hokej alebo skateboarding.
O jej zviditeľnenie a výstup nahor sa postarali športové hviezdy ako Michael Jordan či Tiger Woods. Dnes sú tvárou Nike slávni futbalisti Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovič a po novom aj profesionálny golfista Rory Mcllroy.