V roku 2013 sa mnohé spoločnosti rozhodli pre redizajn svojho „otrepaného“ loga. Či už to bola spoločnosť Google, Facebook alebo služba Spotify, všetky pri svojich vizuálnych značkách stavili na jednoduchosť, čistý vzhľad a priamosť. To znamená len jedno: Dni, kedy boli logá nasiaknuté množstvom efektov sú už dávno preč.
Nižšie si môžete prezrieť ti najlepšie zmeny loga v tomto roku. Aj napriek redizajnu tieto nové logá neobmedzili uznanie firiem a stali sa súčasťou ich úspešného re-imidžu!
[accordions]
[accordion title=”1. Google”]
1. Spoločnosť Google nezvolila nové logo, skôr ho upresnila (povedzme si na rovinu, že kompletný redizajn by po 10 rokoch používania Google služieb nemal význam). Ako môžete vidieť na obrázku nižšie, nové logo je oveľa jemnejšie, zbavilo sa drsného skosenia či tieňa. Odľahčené sú aj farby vo vnútri loga.
[/accordion]
[accordion title=”2. Facebook”]
Ako vidieť nižšie, Facebook urobil niekoľko zmien, vďaka ktorým je logo čistejšie a priamejšie. Spoločnosť sa napr. zbavila horizontálnej lišty v dolnej časti loga (dobrou otázkou je, prečo tam vlastne bola?).
[/accordion]
[accordion title=”3. Nivea”]
K „vyčisteniu“ loga pristúpila aj nemecká značka Nivea. Značka sa opäť vrátila ku kruhu, ktorý odkazuje na jej medzinárodne známy krém v okrúhlych plechovkách (určite ste sa s ním už stretli).
[/accordion]
[accordion title=”4. American Airlines”]
Spoločnosť American Airlines sa po 45 rokoch rozhodla pre nové logo, ktoré je akousi abstrakciou orla v lete.
[/accordion]
[accordion title=”5. Spotify”]
K osvieženiu loga pristúpila aj populárna služba pre streamovanie hudby Spotify. Nové logo má v porovnaní so starým kúskom profesionálnejší nádych.
[/accordion]
[accordion title=”6. Procter & Gamble”]
Aj spoločnosť Procter & Gamble sa veľmi potichu rozhodla zmeniť svoje doterajšie logo, v ktorom je zakomponovaný malý mesiačik (vľavo). Mesiac bol stálou súčasťou loga Procter & Gamble až do 90. rokov. Teraz sa opäť vracia!
[/accordion]
[accordion title=”7. Instagram”]
Už žiadny “gnstagram”, ale poriadny Instagram – aj tak sa dá zhrnúť nové logo známej fotoslužby Instagram. Najmä I v novom logu Instagramu vyzerá ako I.
[/accordion]
[accordion title=”8. Motorola”]
Nakoniec tu máme logo spoločnosti Motorola, ktorú má už pevne v rukách internetový obor Google. Aj napriek viacerým zmenám v logu naďalej pretrváva známy znak “M”. Celkový redizajn loga nám jasne naznačuje, že divízia Motorola Mobility už patrí do portfólia Google.
[/accordion]
[/accordions]
V jednoduchosti je krása ;)