Tri zvučné značky uvedené v nadpise príspevku dominujú technologickému priemyslu. Aj keď si v niektorých segmentoch priamo či nepriamo konkurujú, každá z týchto firiem má svoj špecifický zdroj príjmov.
Kým pre internetového obra Google sú tým najdôležitejším zdrojom financií príjmy z reklamy, Apple ťaží najmä z predajov svojho múdreho telefónu iPhone. O 22 % príjmov Apple sa stará tablet iPad, čiže ide o produkty, ktoré pred siedmymi rokmi ešte ani neexistovali.
A čo Microsoft? Ako vidieť na treťom priloženom grafe, väčšina z príjmov Microsoftu pochádza z predaja komerčných licencií, či už je to operačný systém Windows alebo kancelársky balík Microsoft Office.
Zhruba 14 % príjmov Microsoftu pochádza z predaja spotrebiteľského hardvéru, kam patrí herná konzola Xbox či PC príslušenstvo. V grafoch sú zohľadnené čísla z minuloročných kvartálnych správ.