Od prvotného vstupu na burzu, ktorý spoločnosť GoPro podnikla 25. júna, si akcie tohto výrobcu kamier pripísali neuveriteľné 69 %-né zhodnotenie.
Kým v prvotnej verejnej ponuke akcie stáli 24 dolárov, dnes sa predávajú po 40,55 USD. Inak povedané, kým pri vstupe na akciový trh sa spoločnosť oceňovala na 2,96 miliardy dolárov, dnes je hodnota GoPro takmer 5 miliárd USD.
Nie sú to len predaje kamier pre extrémne športy, ktoré ťahajú zárobky tejto dynamickej spoločnosti. O príjmy sa spoločnosti starajú aj divoké videá publikované cez jej špeciálny softvér, ktoré jej generujú príjmy z reklamy. Na YouTube už videá spoločnosti zaznamenali viac ako pol miliardy pozretí.
V roku 2013 spoločnosť predala celkom 3,8 milióna kamier a jej fanúšikovia publikovali videá s celkovou dĺžkou takmer 3 roky. Jej minuloročné tržby dosiahli takmer miliardu dolárov, čo je medziročný nárast o 88 %.