Softvérový vývojár z Honolulu Eric Nakagawa zrejme ani netušil, že sa z jeho absurdného nápadu stane niekoľko miliónová záležitosť.
Celé to začalo v roku 2007, kedy frustrovaný Eric požiadal priateľa, aby mu poslal vtipný obrázok na rozveselenie.
Kamarát Kari Unebasami siahol po smiešnych fotkách mačiek s prekrytým textom, na ktorých sa dobre pobavili. Nakoniec vznikol web, kde bol jediným obsahom mačací obrázok s titulkom „I can has cheezburger?“ .
Nakagawa priznáva, že v tej dobre išlo skôr o vtip, no časom začalo „roztomilých“ mačiek pribúdať. Stránky začali byť komplexnejšie a pod obrázkami bolo možné zanechať aj reakciu návštevníka.
Dnes sú obaja priatelia známymi tvorcami populárnej stránky I Can Has Cheezburger (skrátene ICHC), ktorá sa preslávila vtipnými titulkami na zvieracích fotografiách.
Rok čo rok sa stránka stávala populárnejšou a dnes eviduje približne 35 miliónov návštev/mesačne. Na stránke nájdete mnoho fotiek zvierat s vtipným komentárom, pričom svoje výtvory tu môžu zdieľať aj samotní návštevníci.
„V podstate sme vytvorili také detské ihrisko, kde sa ľudia chodia hrať”, uviedol pre Businessweek Nagakawa, ktorý v roku 2007 stránku predal za dva milióny dolárov.