Iste viete, z akého fenomenálneho filmu je výrok v nadpise. Veru, hodil sa nám aj do nasledujúceho dvojstranného príspevku, keďže o novej dobe tu bude veľa reči.
Dnes je všeobecne známe, že sociálne siete zohrávajú významnú úlohu pri umiestňovaní produktu na trh. Zároveň sú nástrojom priamej aj nepriamej komunikácie s potenciálnym aj reálnym zákazníkom. Zákazník už automaticky hľadá informácie na sociálnych sieťach v rôznych štádiách rozhodovania o kúpe. Nový fenomén sociálnych sietí je taktiež nástrojom na realizáciu reklamných zámerov aj keď nie vždy spĺňa základný prvok definície pojmu reklama. (nie vždy ide o platenú propagáciu produktu).
Vyššie spomenuté fakty nie sú žiadnou novinkou. Novinkou je rozsah pozornosti venovanej stratégii sociálnych sietí zo strany podnikov. Tento jav sa postupne rozmáha naprieč všetkými odvetviami a sektormi ekonomiky a preniká do všetkých druhov podnikateľských činností. Ten subjekt, ktorý týmto procesom nevenuje pozornosť, stavia základ svojej nekonkurencieschopnosti v budúcnosti.
3 hlavné oblasti
Pri tvorbe profilu na akejkoľvek sociálnej sieti je potrebná dôsledná analýza požadovaných výsledkov takejto propagácie, ako aj premyslené a účelné kroky realizácie. Na základe konkrétnej stratégie a pravidiel implementácie sociálnych sietí existujú tri hlavné oblasti, ktorým je potrebné venovať pozornosť. Ide o lingvistiku, psychológiu, vizualizáciu a to všetko na pozadí dokonale spracúvaného marketingového mixu. Pre úspešné výsledky, ktoré sa prejavia na tržbách či zisku je nevyhnutné zaoberať sa touto činnosťou v dostatočnom rozsahu (aj dvaja zamestnanci nie sú na škodu).