Producent Nivea výrobkov, nemecká spoločnosť Beiersdorf za minulý rok vykázala tržby 6,04 mld. eur, čo je medziročný nárast o 7 %.
Ako tento nemecký podnik v stredu uviedol, výrobky Nivea zaznamenali výrazný boom na trhu Latinskej Ameriky či v Ázii. Zvýšený nárast predaja bol evidovaný aj v Poľsku či Rusku, avšak predaje v Číne a v Nemecku zostali na približne rovnakej úrovni ako rok predtým.
„S rokom 2012 sme spokojní“, konštatuje šéf Beiersdorfu, Stefan Heidenreich. Ako tvrdí, spoločnosť posilnila svoje hlavné značky a rozšírila svoj podiel na trhu v mnohých krajinách.
Podľa Heidenreicha bude dôležité, aby spoločnosť v nadchádzajúcich rokoch udržala rastový kurz a pokračovala v realizácii procesných zmien.
Pod nemecký koncern okrem výrobkov Nivea patria aj značky Eucerin, Florena či La Praiere