Spoločnosť CoreBrand publikovala rebríček 100 najmocnejších značiek. Poradie je zostavené na základe prieskumu, do ktorého je zapojených 10 tisíc manažérov z 1000 firiem. Tí následne hodnotia, ako tú-ktorú značku vnímajú.
CoreBrand sa na silu značky pozerá z viacerých uhľov – z pohľadu známosti, čiže koľko ľudí danú značku vníma, z pohľadu celkovej povesti či investičného potenciálu.
Lídrom rebríčka sa stala opäť značka Coca Cola. Tá rebríčku kraľuje od roku 2008, kedy bol rebríček prvýkrát zostavovaný. Druhé miesto patrí značke Hershey, najväčšiemu výrobcovi čokolády v Severnej Amerike.
Na treťom mieste sa nachádza nemecká chemička Bayer, ktorá zrodila svetoznámy aspirín. Štvrtú priečku obsadzuje Johnson & Johnson, medzinárodný producent spotrebného tovaru, do ktorého portfólia patria značky ako Aveeno, Listerine či Visine.
Piate miesto v rebríčku CoreBrand obsadzuje stará dobrá značka motocyklov Harley Davidson. V porovnaní s rokom 2013 si však pohoršila o dve miesta. Šiestou najsilnejšou značkou je líder zábavného priemyslu Walt Disney, ktorý bol v roku 2013 na 9. mieste.
Siedmu priečku obsadzuje PepsiCo. Aj keď si v porovnaní s minulým rokom polepšila o jednu priečku, stále má čo robiť, aby dohnala svojho konkurenta Coca Cola.
Spolupráca s osobnosťami ako Jay-Z či populárne sobotné kampane pomohli značke American Express vyliezť na 8. miesto. Na deviatej priečke sa nachádza Kellogg, americký producent sušienok, cereálnych tyčiniek, vaflí atď..
Apple, v súčasnosti najhodnotnejšia značka sveta, je v rebríčku CoreBrand na 10. mieste.