Internet je pre mnohých podnikateľov zdrojom potenciálnych klientov, avšak najprv potrebujú dať o sebe vedieť. Základom je fungujúca webová prezentácia, prostredníctvom ktorej firmy predstavujú svoju činnosť, vízie a samozrejme produkty. Existujú milióny webových stránok, ktoré sa od seba líšia nielen dizajnom, ale aj technickým spracovaním, funkciami či obsahom.
Aj tu platí, že nie je web ako web. To, čo platilo pred piatimi rokmi, môže byť dnes už minulosť. Takže ako by dnes mala vyzerať moderná firemná stránka?
Moderný a responzívny dizajn
Každopádne musí pekne vyzerať a ľudí zbytočne nerozptyľovať. Dôraz sa dnes kladie na jednoduchosť, minimalizmus a prehľadnosť. Ďalším prvkom modernej stránky je responzívny dizajn, čo znamená, že web sa prispôsobuje mobilným zariadeniam. Práve na smartfónoch a tabletoch dnes ľudia trávia množstvo času, takže je nutné, aby sa stránky týmto zariadeniam prispôsobovali a dali sa tu pohodlne a nerušene prezerať.
Čo však z pekného a responzívneho dizajnu, keď je stránka prázdna? Dostávame sa k obsahu, ktorý musí byť originálny a pútavý. Jedinečný text pritiahne nielen návštevníkov, ale aj vyhľadávače (Google), ktoré stránky uprednostnia vo výsledkoch vyhľadávania.
Nemožno zabudnúť ani na sociálne médiá
Pri implementácii stránok je potrebné myslieť aj na prítomnosť sociálnych médií – zákazníci ale aj firmy sú dnes činné na sieťach ako Facebook, Twitter či Instagram. Do stránky je preto dobré zakomponovať sociálne pluginy a funkcie ako „páči sa mi to“ či „Zdieľať“.
Čo ďalej? Mnoho stránok zabúda na budovanie databázy kontaktov. Úspešné firmy to robia tak, že návštevníka webu vyzvú na zanechanie e-mailovej adresy, na ktorú mu následne zasielajú informácie o nových produktoch, články z blogu či rôzne upozornenia na zľavu. Je preto užitočné, ak sa od začiatku upriamite na e-mail marketing a zostanete s Vašimi potenciálnymi klientmi v spojení.
Ak máte záujem o tvorbu modernej webstránky za primeranú cenu, neváhajte osloviť agentúru Winmedia.sk. Zameriavajú sa na tvorbu stránok, ktoré s návštevníkmi komunikujú a firmám generujú zákazky.
Viac na winmedia.sk